Dette er et online-kurs som handler om hvordan du kan bruke farger som en sterkere og viktig markedsføringskanal via styling og dekorasjonsprinsipper. Du får kunnskap om målgruppeanalyse gjennom innsikt i samfunn, trender og forbrukeratferd.
Kursets foreleser loser deg gjennom forskjellige virkemidler som:
- Målgruppeanalyse
- Konseptutvikling
- Fargesetting
- Dekorasjons prinsipper
- Interiørstyling
- Trender
Alle virkemidlene er med tanke på å at du kan få økt oppmerksomhet via styling og dekorasjon.
Kursleder veileder deg i forhold til hvordan du kan fargesette og arbeide med nettopp ditt interesseområde for å forsterke virkemidlene.
Kurset passer for alle som interesserer seg for interiør og bolig-/butikkstyling.
Kursleder:
Marit Andreassen er fagansvarlig og lærer på linjen Interiør, Fagskolen Kristiania.
Hun har også arbeidet i en årrekke som studierektor på Westerdals Eksponeringsdesign.
Marit er forfatter av boken Retail Design, den fysiske butikken som markedsføringskanal som ble lansert av Cappelen Damm Akademisk høsten 2017 og har holdt en rekke kurs innenfor faget Retail Design.
Hun har lang erfaring med interiør og retail design.
Kursavgift kr 4.500 pr pers.
Tid kl 10:00-16:00
Sted Online, live nettundervisning - lenk til kurset blir tilsendt
Forkunnskaper Det kreves ingen forkunnskaper for å delta på kurset
Kurspoeng 2,5 Bli Sertifisert Fargerådgiver, 20 kurspoeng
Kursleder: Marit Andreassen - Interiør og Retail Designer
Kursdato | Sted | Tidspunkt | Varighet | Kursavgift | Kurspoeng | |
14. mai | Online | 10:00-16:00 | 1 dags kurs | 4.500,- | 2,5 | Ledig plass |
Ønsker du å melde deg på dette kurset?
Send en epost til